GRY

poniedziałek, 3 kwietnia 2017

W stroikowym klimacie .

Witam cieplutko .
Korzystając z dnia wolnego zabrałam się za stroiki wiosenno świąteczne .
Zrobiłam dwa .
Jeden zostaje u mnie w domu na oknie .
Drugi zabieram do  pracy na dyżurkę .
Pierwszy ma podświetlane zielone jajeczka czego nie widać za dnia .
Dzisiejszy dzień to totalny bałagan i rozgardiasz gdyż zaczynam świąteczne porządki .
Moje mieszkanie  stało się lżejsze o trzy worki niepotrzebnych ubrań i kilka reklamówek pustych pudełek po jogurtach ..eh to chomikowanie :)







Pozdrawiam wszystkich i życzę sił do prac przedświątecznych :)

8 komentarzy:

  1. Basiu! obydwa stroiki są śliczne. Aż mnie kusi by tez sobie takie zrobić. Pozdrawiam cieplutko i pięknego tygodnia życze

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ pięknie Ci wyszły te striki!prawdziwie świątecznie juz masz w domku, a ja ze sprzątaniem jeszcze w lesie. ..Pozdrawiam cieplutko ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie sie prezentują :) Mają fajny wiosenny klimacik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te stroiczki.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze stroiki Basiu. Super ten zając:) To szykujesz sie do wiosennych Swiąt! Ja takze musze zacząć porządki. Powiem Ci, ze któregoś dnia wypakowałam wszystkie moje ubrania z szafy. Spakowałam te, w których od dwóch lat nie chodziłam. Mam teraz luz i okazało się, że wcale za tymi ubraniami nie tęsknię. Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne stroiki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne stroiki . Chomikowanie , znam to bardzo dobrze . Ciągle szkoda , bo się przyda. To chyba pozostałości po dawnych czasach kiedy w sklepie był tylko ocet hihi. Miłych porządków , ja jeszcze jestem w lesie i to głębokim. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń