GRY

wtorek, 20 stycznia 2015

Mam już roczek :)


Witajcie moi drodzy !!!
Dziś przychodzę do Was niemal raczkując ponieważ ten mój artystyczny blog kończy dzisiaj roczek .
Tak ,tak 20 stycznia 2014 roku zamieściłam na tej stronie pierwszy post .
Jak wiecie jest to mój drugi blog .
Skąd on się wziął ?
Otóż wcześniej założyłam lirycznego bloga .
Tamten blog dał mi możliwość spacerowania po innych blogach głównie artystycznych .
Zachwyciło mnie wtedy i decu i kartkowanie i masa solna ,zimna porcelana ach ...właściwie zachwyca mnie wszystko co tworzą dłonie zdolnych kobiet i nie tylko bo przecież wśród nas są i kartkujący panowie :)
Zachwycałam się a do momentu kiedy powiedziałam sobie -Baśka ,ty się ino bierz i sama próbuj coś robić !!!
No i zaczęłam .
Z pomocą od razu przyszły mi wspaniałe blogowe koleżanki ,które ratowały mnie przydasiami i cennymi radami .
Dziewczyny bardzo Wam dziękuję i na torcik zapraszam :)

No dobrze to tyle .
Z okazji roczku zapraszam wszystkich do zabawy ,która będzie trwała cały miesiąc ...a co tam ,jak się bawić to na całego :)

Zapraszam na Candy u Basi :)
Zgłoszenia przyjmuję od dziś tj. 20 stycznie do 20 lutego .
Chęć udziału w zabawię proszę wyrazić w komentarzu i to w sumie tyle z zasad .
Jeśli Ktoś ma ochotę na zawieszenie banerka u siebie będzie mi miło :)
Zwycięzcę postaram się wyłonić w losowaniu dnia 21 lutego i powiadomię o tym w poście tego samego dnia :)
Uwaga !!!
Nagrodą w Candy jest urocza ramka na zdjęcia ,
pachnąca zawieszka 
oraz własnoręcznie wykonany przepiśnik .
Nagrody są fabrycznie zapakowane i w celu zrobienia zdjęć nie odpakowałam ich żeby nic im się nie stało w trakcie przesyłki więc wybaczcie że tak dokładnie nie widać :)

Moi drodzy wtrącę trochę prywaty .
Dziś jestem uskrzydlona ponieważ jest taki piękny dzień ,który cieszy mnie nie tylko tu na blogu ale również w życiu prywatnym .
Spotkała mnie miła niespodzianka .
Pierwsza Osoba która zgadnie jaka to okazja zostanie nagrodzona słodką niespodzianką oraz przydatnym drobiazgiem :)



Na dziś to koniec .
Zapraszam wszystkich do wspólnego świętowania .
Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za wszystkie odwiedziny i miłe słowa ,które dodają wiary i chęci ,które motywują i cieszę się ogromnie że jestem tutaj z Wami :)
Basia :)




76 komentarzy:

  1. Basiu, Basiu, pieknie Ci gratuluje roczku, no popatrz jak szybko czas leci, jak mknie i właściwie już mogę spiewać STO LAT, STO LAT:DCieszę się, że tyle się zdarzyło u Ciebie przez ten rok, że wzięłaś się za siebie:D:D:D i zaczęłaś robić piękne cuda!:D:D:D:D:D:D:D

    Co do święta, uskrzydlona kobieto to daje szanse, komus innemu!!!
    Ściskam Was bardzo serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu gratuluję roczku, a pewnie masz rocznicę ślubu o której mąz pamiętał, bardzo chętnie zapisuję się na candy, a Tobie kolejnych rocznic blogowych i prywatnych , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu! gratuluję wytrwania w blogowaniu, tworzeniu i oby było tych latek jeszcze wiele. Jesteś tak szczęśliwą KOBIETĄ, matką i żoną, masz wokół cudownych przyjaciół, nawet tych blogowych więc trudno odgadnąć. Cieszę się jednak z Twojej radości świętowania. Ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę Ci kolejnych owocnych lat w blogosferze :) Sto lat! :)
    Na candy z przyjemnością się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu gratuluje Ci roczku, gratuluje zdobytych umiejętności i odwagi że spróbowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję rocznicy:) Blogowanie rozwija, co widać po Twoich pracach:)
    Z chęcią przyłączę się do zabawy. Banerek zaraz umieszczę:) Pozdrawiam serdecznie i życzę stu lat blogowania:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wpadłam pogratulować Ci roczku, a tu taka niespodzianka:) Więc po pierwsze, życzę Ci wszystkiego najlepszego, dużo radości z blogowania i wspaniałych pomysłów, a po drugie staję w kolejce do rozdawajki:)

    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu wydaje mi się , że niedawno zaczęłaś pisać a tu popatrz już rok minął. Życzę wiele następnych rocznic i aby ta radość z tworzenia która aż bije z Twojego bloga nigdy nie ustała. Przyłączam się do zabawy. Nie wiem jaką dziś miałaś niespodziankę . Widzę kwiaty, więc może ktoś dziękował Tobie za coś. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie Basiu, gratuluję roczku i cieszę się, że założyłaś artystycznego bloga. Jestem na nim częstym gościem, który podziwia Twój rozwój.Oczywiście biorę udział w zabawie, banerek jutro wstawię bo jest godzina 1,30 i idąc spać zajrzałam na chwilkę, a tu niespodzianka. Pozdrawiam serdecznie.
    Ps. Basiu, czy tą niespodzianką są róże od Twojego M z okazji blogowego roczku? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję Basiu pierwszych urodzinek bloga !!!
    Cieszę się , że spróbowałaś swoich sił w tworzeniu tak wspaniałych rzeczy.
    Życzę Ci, aby wena Cię nie opuszczała, a dłonie wspierały nadal w tworzeniu tego, co w głowie się tworzy.
    Wszystkiego dobrego Basiu Ci życzę !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję roczku! Roczek to osiągnięcie! Cieszę się Twoim sukcesem. Życzę, abyś jeszcze wiele lat była z nami. Ustawię się w kolejce. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Basiu gratulacje, bardzo się cieszę, że roczek minął, rozwinęłaś skrzydła i życzę dalszego rozwoju, do zabawy sie ustawiam, a mam wrażenie że to rocznica ślubu Wasza lub kolejny roczek prywatnie przybył;)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Serdecznie gratuluję Ci Basiu rocznicy! Stworzyłaś piękne miejsce w sieci do którego zagląda się z przyjemnością. Życzę Ci wielu kolejnych lat blogowania i wielu nowych przyjaciół. Z przyjemnością spróbuję szczęścia w zabawie.
    A niespodzianka - może kwiaty od męża bez okazji?
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje roczku :) życze wielu ,wielu jeszcze innych lat w blogowaniu :) Niech kolejne roczki będą pełne inspiracji :) na candy z chęcią się zpaiszę :) banerek umieszczony w zakładce konkursy i rozdania
    Pozdrawiams serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Basieńko gratuluje Roczku, życzę kolejnych:)
    piękny zakątek stworzyłaś do którego chętnie zaglądam:)
    co do zagadki gdybyś zdjęcia nie wstawiła powiedziałabym "zostałaś Babcią"
    a ze wstawiłaś zdjęcie więc mogę zapytać " dowiedziałaś się że zostaniesz Mamą"???

    Miłego dnia Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basi tą Babcią to mnie troszkę rozbawiłaś powiem szczerze ale kto wie co przyniesie jutro ..moja Córka ma już 16 lat więc pewnie to już bliżej niż dalej ..póki co nic mi o tym nie wiadomo :)
      Hm..Mamą kiedyś miałam taki czas że przed 40 chciałam jeszcze raz Nią zostać ale póki co się nie zanosi :)

      Usuń
    2. w nic nie trafiłam:)

      Usuń
  16. gratuluję Basieńko - to ty już duża jesteś - życzę mnóstwo wspaniałych wrażeń przy twej pasji - a prezenty które przeznaczyłaś jako nagrodę są piękne ale ustępuję miejsca innym dziewczynom - dla mnie raczej liczy się przyjaźń - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana, gratulację tak pięknej rocznicy. Trafiłam tu przypadkiem, ale zostałam na dłużej, bo zachwycasz moje oczy. Życzę Ci kolejnych pięknych lat, pełnych twórczości.
    Co do zagadki to mój pomysł już się pojawił, więc może zostałaś poproszona o rękę??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam Cię wśród moich Gości :)
      co do Twojej odpowiedzi to niestety nie trafiłaś gdyż od 17 lat jestem mężatką :)

      Usuń
  18. I ja z wielką chęcią przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejku , mnie tu jeszcze nie było :(
    Jak to się mogło stać , że ja o tym nie wiedziałam ?
    Gratuluję rocznicy Basieńko i oczywiście zapisuje się :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Właśnie do mnie dotarło że ja zaraz będą obchodzic 2-latka , dlatego rozumiem Twoja radość. Gratuluję!!!!!
    i kolejnych roczków zyczę :))
    chętnie dołączę do zabawy
    pozdrawiam
    Ps. nie wiem dlaczego ale widząc foto Ciebie i kwiatków pomyślałam, zostałaś babcią :) chociaz tak młodo wyglądasz.. chyba strzelam kulą w płot :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o Matkuchno i znów mam uśmiech na twarzy z rana !!!
      Kobitki kochane Babcią póki co nie zostanę :))))

      Usuń
  21. Basiu! Serdecznie i z całego serca gratuluję Ci roczku:) Bardzo szybko to zleciało:) Cieszę się niezmiernie, że dzielisz sie z nami swoimipasjami, które ukazujesz na swoich blogach! Życzę Ci wielu sukcesów i spełnienia najskrytszych marzeń! Oczywiście zapisuję sie z wielka radością na Twoje candy...a jeśli chodzi o tą niespodziankę obdarownaia kwiatami, to..hm... mniemam, żę może to być Wasza rocznica ślubu albo zaręczyn?
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wspaniała zabawa-grtuluję i dziekuję że do mnie zajrzałaś,zapisuję się na twoje candy z wielką przyjemnością

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego dobrego na kolejne lata blogowania i z ochotą zapisuję się na candy.zapraszam z rewizytą do biebrzmilskiej krainy

    OdpowiedzUsuń
  24. sto lat w blogosferze z wiernymi obeswatorami za sobą ... Chętnie przyłączę się do zabawy ... Co do prywaty to moje jednak urodziny miałas i podwójnie świętujemy

    OdpowiedzUsuń
  25. Najlepszego na dalsze lata blogowania i życzę dużo weny twórczej.
    Dopisuje się do listy chętnych na te śliczności.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję i życzę kolejnych lat blogowania:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję roczku!!! Z wielka ochotą zapiszę się na Twoje candy:) Tą miła rzeczą może jest wydanie Twoich wierszy?? Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Basiu jak mnie może zabraknąć na CandyImprze u Ciebie?!
    Jestem, z radością udział biorę!
    Mieć dzieło rąk Twoich -zaszczyt!

    Do do kwiatów-podziwiałam na fb.
    Piękna fotografia!

    Kwiaty od Lubego?
    Albo wyraz wdzięczności ?

    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  29. ps.Moc gratulacji odnośnie Rocznicy blogowej.Kolejnych owocnych w posty i Dzieła lat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. kochana, gratuluję roczku i zapisuję się po te wspaniałości, pozdrawiam cieplutko:))))

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna zabawa . Organizujesz candy na 1 roczek swojegó bloga cóż Ci mogę życzyć? Na pewno więcej czasu Ci życzę bo to coś czego mi ciągle brak, ponadto wielu inspiracji, codziennej motywacji i na stojąco owacji. Śliczności tworzysz. Przepiśniki cudne. Zapraszam do mnie http://tesstereczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję rocznicy blogowania i z chęcią wezmę udział w Twoim Candy!!!! Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w moim candy :))))

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciepłe gratulacje:-) i jednocześnie serdecznie życzenia dalszych przyjemności twórczo - blogowych:-) I zawsze uśmiechu, jak dotąd!
    A mi się tak fartuszek na przepiśniku spodobał, że spróbuję szczęścia:-)
    A jaka niespodzianka Cie spotkała, że tak Cię rozsłoneczniła? I kwiatów moc. Przyznam, że nic poza kwiatami BEZ OKAZJI od Męża, do głowy mi nie przychodzi:-)
    A teraz idę po talerzyk do tego pięknego torta z pięknie świecącą 1:-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się z przyjemnością i gratuluję stażu blogowego :))

    OdpowiedzUsuń
  35. gratuluje roczku, i rowniez sie zglaszam do udziału, co za niespodzianka nie bede niesty zgadywac bo jeszcze cie musze poznac lepiej wiec zostaje tym czasem w gronie obserwatorow
    http://decuchic.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję rocznicy blogowania i z wielkąchęcią przystępuję do zabawy, banerek dam na swoj blog , gdzie serdecznie zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  37. A może dostałaś awans w pracy? :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Rok w blogowym świecie to super rocznica.Gratuluję !. Kolejka długa ale i ja się zapiszę po te piękne prezenty. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  39. Serdecznie gratuluję pierwszego roczku!
    Zapisuję się do zabawy :-)
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Witam:) Z przyjemnością dołączam do zabawy:) Obserwuje jako Natalia F, a banerek umieściłam na blogu zaczarowanypapier.blogspot.com/ Gratulacje z okazji roczku i oby więcej takich było:)
    Co do miłej niespodzianki to jeśli jeszcze nie ma prawidłowej odpowiedzi, a zdjęcie ma sugerować odpowiedź, to może ta miłą niespodzianką były podziękowania i miłe słowa za Pani dzieła od zadowolonego obdarowanego :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję wytrwałości w blogowaniu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Wszystkiego dobrego i dużo dużo czasu ma Twoje robótki. Chętnie przygarnę takie słodkości

    OdpowiedzUsuń
  43. gratuluję roczku :) chętnie się zapiszę do zabawy :) banner tu http://pracownianati.blogspot.com/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. I ja ustawiam się w kolejce. A co do kwiatów to może z okazji ... dziękuję, że jesteś... Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  45. Z wielką chęcią się zgłaszam i życzę kolejnych owocnych i radosnych lat blogowania :) Banerek zamieściłam na swoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetne nagrody! Przepiśnik na pewno by się przydał :)
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  47. Do zabawy zgłoszę się i ja :) i jeżeli pozwolisz to się rozgoszczę, bo bardzo tu u Ciebie miło :), a co do kwiatów hmm może zmieniłaś pracę na wymarzoną :)
    Pozdrawiam
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  48. Gratuluję roczku i życzę kolejnych owocnych lat w blogosferze :)
    Z miłą chęcią się zgłaszam :)
    Banerek na moim blogu: http://poradydlakazdejkobiety.blogspot.com/

    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Gratulacje dobiłaś do pełnego roczku i oby takich chwil było jeszcze więcej , melduje ,że pisze się na twoje cuda :))

    OdpowiedzUsuń
  50. Gratuluję roczku i życzę wielu kolejnych rocznic. Zapraszam na mój blog http://teresa-teresa1305.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Zgłaszam sie do zabawy! Pozdrawiam cieplutko z nadzieja na wygraną! Wszystkiego najlepszego!!

    OdpowiedzUsuń
  52. Życze wszystkiego co najlepsze i nieustającej weny, oby tak dalej! ;)
    Chętnie się dołączę;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. Gratuluję roczku i życzę by tych rocznic było jak najwięcej.
    Zgłaszam się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  54. zgłaszam się, dodałam baner: http://joanna-giovanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Gratuluję roczku. Życzę ci dalszych, bogatych w natchnienie i zrealizowane plany lat. Też się zgłoszę do konkursu. Banerek zawieszam tu: http://siloe4us.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych owocnych lat w blogowym świecie :)
    zgłaszam się z przyjemnością :)
    obserwuję jako: Kasia
    baner: modawedlugkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. zgłaszam się do zabawy, banerek umieściłam na swoim blogu szateva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Gratuluję roczku:) i z przyjemnością staję w kolejce po te cudności:)
    PS. a może te kwiaty to z okazji Twoich urodzinek:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja też skromnie podnoszę rękę i zgłaszam się do konkursu.
    Kwiaty na 100% od męża, bez okazji, za to z serca :)

    Baner tutaj : http://kreatywnawwolnymczasie.blogspot.com/

    Pozdrawiam. Też Basia :)

    OdpowiedzUsuń
  60. dziewczyny tu o mężu itd a ja pierwsze co pomyślałam że zaręczyny :D chyba mi się udziela jeszcze po walentynach romantyzm xd

    Biorę udział chętnie i mam nadzieję , że się uda :)

    Obserwuję jako aaangelllaaa 94
    baner na blogu aaangelllaaa.blogspot.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  61. zgłaszam się z miłą chęcią i gratuluję rocznicy
    banerek wisi na moim blogu
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja również się zgłaszam ;) banerek na krolowamoli.blogspot.com
    Wielkie, wielkie gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Dzień doberek w ten słoneczny dzień :) Serdeczne gratulacje z okazji roczku
    Staję w kolejce po wspaniałości :)
    banerek na blogu zapraszam w odwiedziny http://mebelkidanielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja też się zapisuję banerek u mnie na blogu http://mojecudawianki1.blogspot.com/. No i oczywiście serdeczne życzenia z okazji roczku :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Zapisuję się i ja :) banerek u mnie www.blogchmurki.blogspot.com pozdrawiam ciepło i zapraszam i oczywiście gratuluję udanego roczku :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Gratuluje rocznicy i życzę kolejnych. Dopisuje sie do kolejki. Kwiatki piękne i może to właśnie z okazji rocznicy bloga je otrzymałaś.
    Banerek wieszam i z niecierpliwościa czekam na wyniki. Pozdrawiam
    http://agula-haft.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Oj, ledwo tu zdązyłam ..jestem nieogarnieta,przegapiłabym taka super rozdawajke rocznicową, jestem!!!!!!!!!! Jesli chodzi o zagadke to wiem!ROCZNICA SLUBU!!!!!!!!GRATULUJĘ Basiu, buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  68. Gratuluję rocznicy i z ogromną przyjemnością staję na końcu tej długiej kolejki.

    OdpowiedzUsuń