GRY

wtorek, 18 marca 2014

Moje Candy Różane .


Witajcie moi drodzy goście .
Ponieważ jak widzicie u mnie na tym blogu dość sporo się dzieje a moja pasja rozwija się bardzo dynamicznie dlatego też postanowiłam przygotować dla Was nagrody i zorganizować moje pierwsze Candy na tym blogu .
Zapraszam gorąco na pierwsze Candy Różane ,które zaczyna się dziś tj 18.03 i potrwa do 12.04.
Dlaczego akurat różane -gdyż uwielbiam róże i bardzo często sięgam po serwetki właśnie z tym motywem a kolejna sprawa to bardzo lubię kolor różowy choć ostatnio włada mną czerwień .

Nie ma dziś żadnego ważnego ani osobistego powodu z mojej strony ,ale zabawa przewidziana jest do dnia 12 kwietnia i dopiero ta data jest dla mnie ważna a nawet bardzo ważna .

Nagrodą w Moim Candy Różanym są dwa obrazki a właściwie para obrazków ze słodkimi motywami oraz dodatkowo do kompletu okrągła deseczka również z różanym motywem .


Jeśli chodzi o zasady to miło mi będzie jeśli:
-to Candy będzie się cieszyło zainteresowaniem
-jeśli nowi goście zostaną moimi obserwatorami 
-jeśli zechcecie wyrazić w komentarzu chęć udziału w tej zabawie 
-jeśli zachcecie zawiesić u siebie mój banerek.

* Przewidziałam też niespodziankę dla osoby ,która jako pierwsza odgadnie dlaczego data 12 kwietnia jest dla mnie ważna  oraz dla osoby ,która napisze najciekawszą  odpowiedź .


Mam nadzieję ,że nagrody będą się podobać :)
Wyniki postaram się podać następnego dnia tj 13.04.2014.

Życzę wszystkim przyjemnych chwil i udanej zabawy oraz każdemu z osobna powodzenia :)

Basia.

43 komentarze:

  1. No oczywiście ,że chcę wziąć udział w Twoim Candy :) Już widzę oczami wyobraźni te obrazki w przedpokoju mojego nowego domu ,a deseczkę w kuchni ... rozmarzyłam się ;)
    A co do daty to czyżby to urodziny ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę udział:) Co do pytania to strzelam. Wiem, że pisałaś pracę i myślę, że wtedy dowiesz się o wyniku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu, a ja obstawiam....rocznicę ślubu:))))i oczywiście...biorę udział w Twoim Candy:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj. Ja z wielką przyjemnością wezmę udział w Twoim candy.:)

    a Może to jest data kiedy wydasz swój " tomik " poezji ?

    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. p.s. albo data urodzin twojego dziecka ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Obstawiam jakąś rocznicę :) Już wiem!!! to będzie 5 dni po mojej ważnej dacie :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubie decu a nie umiem tego robić. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce. A data może być ślubu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczne to Twoje decu! Wspaniałości. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Basiu Droga, oczywiście, że się w kolejkę po te piękne obrazki ustawiam:-)
    A teraz druga część zadania:

    Daty odmierzają dany nam czas
    są jak drogowskazy wskazujące szczęście
    nosisz je w sercu- jak róże
    balsamem pieszczą Twoje myśli
    i budzą Twoje pragnienia...
    Każdy ma swoje wielkie daty
    dni zapisane w sercu i pod błękitem nieba...
    Niech Twoje daty będą radością
    która zakwita każdego dnia...

    Dwa rozwiązania Basiu przychodzą mi na myśl: pierwsze to dzień uratowania i przywrócenia do życia Twojego Dziecka... a druga to dzień poznania Twojej Miłości, której zadedykowałaś najpiękniejsze wiersze...
    Cokolwiek by to było- świętuj radośnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. To i ja się zapisuję, aczkolwiek szczęścia w losowaniu to ja nie mam . Banerek wisi u mnie
    http://iwanna59.blogspot.com/ .
    A 12 kwietnia - no cóż powodów dla których jest to dla Ciebie najważniejszy dzień w życiu może być mnóstwo . Ważne że jest to dzień Tylko Twój :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapisałaś się u mnie na candy , ale nie widzę u Ciebie mojego banerka :-(

      Usuń
    2. dziękuję za zwrócenie uwagi :)
      już się poprawiłam i banerek już jest :)

      Usuń
  11. ja oczywiście też się przyłączam do zabawy :) a 12 kwietnia to może urodziny???
    banerek już wisi :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Już stoję grzecznie po te cudowności:)
    12 kwiecień...
    Myślę że albo to są Twoje urodziny:)
    Albo rocznica ślubu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Basiu, z przyjemnością biorę udział w Twoim candy.
    Trudno odgadnąć powód ważności daty 12.04., ale na pewno to specjalny dzień dla Ciebie i to jest ważne:) Pozdrawiam, Ania.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana moja Basiu, ja nie wezmę udziału w candy bo jedno juz wygrałam i jak wygram drugie to nikt nie uwierzy,że że to przypadekHa, ha, ha,A jak ja bardzo bedę chciała a chcę to na pewno wygram i co ludzie powiedzą , a Ciebie samą postawię w trudnej sytuacji, więc co? prezenty piękne ale dam szansę innym np Marii, ha,ha, ha...ja naprawdę nic nie piłam, banerek wstawię,zeby ludzie widzieli,ze jest u Ciebie kandy ZARTOWAŁAM!!!!!!!!!!!! STAJĘ W KOLEJCE ALE AZ SIĘ TRZĘSĘ ZE STRACHU ,ŻE WYGRAM,!!!!!!!!!! a DATA ? uCiebie wszystko jest zaczarowane, i deszcz i biały słuzbowy mundurek, oblok za knem, powiew wiatru, jesteś jedną wielką zaczarowana,tajemniczą chwilą! Więc dlaczego 12 kwietnia miałby nie byc ważny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ty nie kumata sisterka przeciez Basienka ma urodziny och ty a prezenty mi oddajesz przyjmuje z wielkim sercem pappapa

      Usuń
  15. Bawię się bo tak wspaniałej zabawy u przyjaciółki nie opuszczę buziaki ślę a banerek wrzucę za kilka dni ppappapa Marii

    OdpowiedzUsuń
  16. Basiu moja droga. Zgłosiłaś się do mnie na Candy, ale nie umieśliłaś banerku do mojej zabawy na żadnym z blogów. Żeby Twoje zgłoszenie mogło wziąć udział w zabawie uzupełnij proszę ten mały szczególik =) Byłoby mi smutno gdybym musiała Cię ominąć przy losowaniu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Z przyjemnością stan e w kolejce, a co do daty to mam dwie propozycje: dzień urodzin Karola albo rocznica ślubu:))
    Pozdrawiam cieplutko Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj!, rozgościłam się u ciebie, bo tu tak przytulnie i pięknie. Podziwiam. Dziękuję że mnie odwiedziłaś na moim blogu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj!, rozgościłam się u ciebie, bo tu tak przytulnie i pięknie. Podziwiam. Dziękuję że mnie odwiedziłaś na moim blogu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. zapomniałam o banerku, ale już dodany. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam róże:)
    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  22. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) Myślę że chodzi o urodziny syna :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nowy blog, Basiu, gratuluję!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie :) Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mojego banerka też niema u Ciebie :) Ale liczę, że się pojawi ?

    Bo chciałam ci podziękować za zgłoszenie do candy :*

    OdpowiedzUsuń
  26. ja także zapisuję się na Candy
    http://edytamasasolna.blogspot.com/
    data ? sądze że może urodziny kogoś bliskiego
    pozdrawiam Edyta

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też baaaardzo uwielbiam róże i kolor różowy, dlatego z miła chęcią zapisuję sie na Twoje candy.
    A jeżeli chodzi o odpowiedź, to może jest to dzień urodzin Twojego męża? :)

    OdpowiedzUsuń
  28. To ja też też się dopisuję a co do zagadki to trudna. Może jest to początek zabawy w decu, bo z tym mi sie kojarzy.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja także zgłaszam się!!!
    banerek tu:http://mojswiatkolorow.blogspot.com/
    Róże przepiękne , a co do zagadki , to może rocznica Waszego ślubu?
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam, również dopisuje się do zabawy. Tak myślę - może ta data to dzień ślubu, dla mnie poza narodzinami to najważniejsza data.

    OdpowiedzUsuń
  31. Basiu chętnie zapiszę się na Twoje pierwsze Candy, przygotowałaś piekne cukierasy, pozdrawiam Beata:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Z przyjemnością i cichą nadzieją,ze może do mnie przyfruną te piękne róże- zapisuję się na Twoje candy.Mam nadzieję,że pod ta datą kryje się najpiękniejszy dzień :))
    Pozdrawiam słonecznie Lucy

    OdpowiedzUsuń
  33. O matko! Ale sliczne! Tak tak ! Pragne wziac udzial w Twoim candy. Banerek juz umieszczam na blogu i dodaje do obserwatorow. Sliczny blog i zdecydowanie bede tu zagladac czesciej :) Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się i marzę o tym, aby los mi sprzyjał ;>
    Obserwuję Twojego bloga jako: Andżelika S.
    Mój adres e-mail: aszika30@o2.pl
    Baner znajduje się na: http://joyintesting.blogspot.com/
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;>

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się. Śliczne rzeczy Basiu tworzysz. Pozazdroszczę Ci inspiracji i talentu. Ja narazie tylko raz miałam do czynienia z decupage i średnio mi wyszło. Próba nie strzelba więc będę próbowała nadal. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na mojego bloga. Banerek umieściłam w nowym poscie.
    http://tesstereczka.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne rzeczy tworzysz. Deseczki są urocze. Kocham takie motywy tylko szkoda , że serwetki z takimi motywami nie są dostępne w mojej miejscowości.Zgłaszam się na candy i zapraszam do siebie na bloga. Banerek umieściłam w osobnym poscie.
    http://tesstereczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Długa kolejka... ale cóż stanąć zawsze można. Banerek wisi. Zapraszam do siebie - Robótkowego kącika czytelniczego
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Ustawiam się w kolejce. :))
    Banerek tutaj: http://alternative-diy.blogspot.com
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń