GRY

czwartek, 6 marca 2014

Dostawa serwetek i jej efekty .


Witam  wszystkich gości .
Pięknie dziękuję za miłe słowa ,które tutaj zostawiacie .
W poniedziałek dotarła do mnie dostawa serwetek ,które zamówiłam w jednym ze sklepów internetowych .
A skoro dotarły to od razu zaczęły tańczyć w moich łapkach .
Kolejna koleżanka poprosiła mnie o deseczki dla swoich koleżanek itd ,jak widać poczta pantoflowa to najlepszy środek komunikacji i powiadamiania .
Efekty moich dwóch nocek możecie obejrzeć na zdjęciach .
Oczywiście wśród przedstawionych deseczek jak zwykle jest moja jedna faworytka ,która podoba mi się najbardziej ,chociaż chyba ze wszystkich jestem zadowolona bo każda jest inna i za każdym razem próbuję czegoś nowego .
W drodze do mnie już fruną kolejne wzory serwetek i aż się boję co to będzie a już najbardziej ubolewam nad tym dlaczego doba jest taka krótka...
Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia :)








15 komentarzy:

  1. cudne! no właśnie dlaczego doba jest tak krótka:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, cudnie, cudnie, cudnie.Dzis moim faworytem są...truskawki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a moją faworytką wśród tych jest różana :)))

      Usuń
  3. Parę deseczek chętnie bym przygarnęła- no dobrze, ze trzy sztuki :) :) :) Piękne wykonanie. Buziole ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      jeśli któraś Cię interesuje to pisz :)

      Usuń
  4. Kolorowe, wesołe, sliczne...ile jeszcze ich zrobisz?? W głowie sie kręci od deseczkowych wrażeń,buziaczki Basiu....zając sie robi,pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na przyszły tydzień mam przeznaczone jeszcze 10 a potem muszę przystopować bo egzaminy ....
      ciesze się ogromnie na zająca a Twoja skrzyneczka schnie :)

      Usuń
  5. Nie mogę wskazać faworytki bo wszystkie są cudne i gustowne. Widać Basiu że połknęłaś ogromnego bakcyla. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie urzekły dmuchawce :)

    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też się podoba ta o której piszesz bo to już lato czuć :)

      Usuń
  7. Ależ pracowita z Ciebie osóbka, a ta mnogość pomysłów do podziwiania.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń