GRY

piątek, 7 marca 2014

Witam wiosnę i kurę ,która znosi kolorowe jaja .


Witam radośnie i wiosennie .
Będąc wczoraj w mieście zakupiłam bardzo radosny i wesoły napis na drzwi i dziś witam biedronkowo i motylkowo a co za tym idzie bardzo kolorowo :)
Na większości blogów już w pełni można podziwiać artystyczne przygotowania do świąt .
Ja tez już poczyniłam pewne prace i jestem bardzo zadowolona gdyż wykonywanie tak barwnych prac udziela się bardzo znacznie jeśli idzie o samopoczucie.
Zapomina się o świecie i balansuje się w klimacie danej pracy .
To bardzo przyjemne uczucie a efekty mojej wiosennej weny możecie podejrzeć na zdjęciach :)

Zrobiłam w decu styropianowe jaja ,ale że nie chciały stać więc jako skorupki zrobiłam im coś w stylu karczocha :)



Kura ze sklejki ozdobiona serwetką świąteczną :)


Powstały tez inne jaja ,które będą wpięte na piku w kwiatki wiosenne :)






Pozdrawiam serdecznie życząc miłego weekendu :)

20 komentarzy:

  1. ale pięknie światecznie Basiu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu Kochana, bierz ile chcesz energii, ale u Ciebie jest jej jeszcze więcej!!!!!
    Przepiękne rzeczy stworzyłaś, chyba Cię "podmałpuję" troszkę:-)))) jak znajdę czas!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo proszę Basiu ,
      nie mam nic przeciwko :)
      każdy z nas ma prawo mieć piękne święta a tak naprawdę można podpatrywać itd a i tak każda praca wyjdzie inna przynajmniej ja nie potrafię zrobić dwóch takich samych :)

      Usuń
  3. Jak tu dzisiaj pięknie !!!
    Tak wiosennie i świątecznie .
    Aż miło się patrzy.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aa dziękuję :)
      właśnie robię następne jajo ,nieco inne ale tez jajo :))

      Usuń
  4. Jakie radosne i kolorowe będą święta z takimi skarbami:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, jak pięknie, jak wiosennie, jak kolorowo.Sama nie wiem co fajniejsze, czy napis czy jaja, czy biedronka. Ale te bratki to mnie zauroczyły. I już w moich marzeniach ..jestem na bratkowej łące.Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi że moje dekoracje porywają Cię w barwny rejs :)))

      Usuń
  6. Super te jaja...przyjrzyj się na ostatnim zdjęciu u mnie zza pleców zająca XXXL widać mniejszego,może niedługo bedzie gotowy,za dużo naraz robię...pa,pa

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wykonane jaja, super te z bratkami

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż mnie zazdrość bierze, że jeszcze ani jednej pracy w temacie świąt nie zrobiłam. Chyba wykorzystam zbierane mozolnie przez męża wydmuszki, a kartki trochę poczekają ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Deseczki są piękne, ale to po prostu fantastyczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że piszę dopiero teraz, ale chodzi mi o tą deseczkę czy mogę dostać jeszcze raz ten email bo nie miałem czasu napisać?

      Usuń
  10. u Ciebie tak pięknie wiosennie i świątecznie, ja jeszcze z takimi pracami daleko w lesie, pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń