GRY

sobota, 13 grudnia 2014

Coraz bliżej .coraz bliżej święta ...

Witajcie kochani w sobotni ranek :)
Wpadłam do Was z filiżanką kawy żeby sobie spokojnie wypić i odwiedzić Wasze blogi zanim wpadnę  w wir przedświątecznych prac :)
Dziś pokażę Wam bombki ,które w surowym stanie przyfrunęły do mnie w ramach wymianki w Artimeno od Asiab .Niestety nie pokażę już całej zawartości uroczej paczuszki gdyż padł komputer i wszystko co w nim było przepadło a z aparatu zdążyłam już usunąć zdjęcia:(
Przedstawiam bombki , które w tym roku zawisną na naszej choince :))




Pomału już dom zapełnia się świątecznymi dekoracjami które uwielbiam :)
Lubię kiedy mieszkanie pachnie ,wysprzątane a potem cudnie ustrojone i w świątecznym galowym wydaniu cieszy serce,oczy i duszę ;)


 a na koniec nieskromnie się pochwalę ,że jakiś czas temu udało mi się odgadnąć zagadkę u Ewy "czuje to oczy "i z tej okazji Ewa obdarowała mnie swoimi cudeńkami ,ze które ślicznie dziękuję :)


Pozdrawiam wszystkich cieplutko i życzę uroczego weekendu :)

13 komentarzy:

  1. Ja też uwielbiam gdy przed świętami za pomocą dekoracji zmienia się wszystko wokół...
    Prezenciki piekne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Ci Basiu ślicznych prezentów. Będą nowe, urocze dekoracje na Święta. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      mam do pokazania kolejną już wygraną :)

      Usuń
  4. super prezenty!! będą cudne dekoracje:) Powiem Ci że ja dziś stałam obok podobnego Gwiazdorka no ale niestety nie było dane mi go kupić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu ja też może bym go nie kupiła i też pewnie tylko bym się nim nacieszyła w sklepie ...
      ponieważ w tym roku miałam dość nietypowe ur i im bo spędzone biegając po lekarzach dlatego zamiast prezentów dostałam od Gości pieniążki których część przeznaczyłam na coś co tak bardzo mnie cieszy ...przedświąteczny okres w sklepach to dla mnie raj a właśnie ze względu na ważniejsze wydatki bronię się przed takimi wyjazdami ..no ale cóż czasem trzeba zaszaleć :)))

      Usuń
  5. Piękne dekoracje i wspaniałe prezenciki . Dom nabiera świątecznego klimatu. Dziękuję Basiu za miłą korespondencję i pozdrawiam przedświątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje wygranej i pięknego zakupu Mikołaj super a twoje bombeczki coraz piękniejsze:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne bombeczki !!
    A prezenciki wspaniałe dostałaś.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne dekoracje, świątecznie się u Ciebie zrobiło ;) Nawet prywatnego Mikołaja masz, świetnie :)

    OdpowiedzUsuń