GRY

piątek, 16 stycznia 2015

Patchworkowa karteczka :)

Witam cieplutko !!!
Ogromnie mi miło ,że magnolkowa karteczka wywołała takie piękne i ciepłe myśli oraz że zdołała przywołać nawet lato :)

Dziś tak na szybko wpadłam by pokazać efekt mojego wczorajszego wieczornego oczekiwania na męża :)
Już dawno chodziło mi po głowie by spróbować zrobić kartkę patchworkową :)
Oto ona :)




Ja jestem bardzo zadowolona i bardzo cieszy moje oczy owa karteczka :)
Przy okazji powstała jeszcze jedna mniejsza karteczka :)
Z każdym dniem coraz bardziej wciąga mnie karteczkowanie i coraz więcej czasu kradnie mi to zajęcie ,ale chcę Wam powiedzieć,że coraz bardziej poznaję siebie i swoje upodobania.
Coraz częściej sięgam po papiery i dodatki takie w moim klimacie i w ulubionych barwach .
Hm ,do takich wniosków doszłam po wczorajszej zabawie :)




Moi drodzy dziś muszę już zmykać ponieważ jeszcze stół trzeba uszykować na kolędę ale chcę jeszcze coś powiedzieć .
Otóż dziś wieczorem pragnę zabrać się za coś dla mnie nowego ,
za coś czego jeszcze nie robiłam,
za coś co będzie w pewnym sensie moim debiutem w innej formie ....
no dobrze ,myślę ,że wskazówek wystarczy a teraz meritum tego gadulenia .
Przygotowałam zagadkę zgadywankę :)
-ciekawa jestem czy ktoś z Was zgadnie co będę robić ?
Jeśli się to komuś uda przed opublikowaniem następnego posta to oczywiście nagrodzę 
zwycięzcę niespodzianką :)
Pozdrawiam i czekam na zgłoszenia :)))


24 komentarze:

  1. Ja trzymam kciuki za Twoją niespodziankę i juz się nie mogę doczekać jej, tutaj na blogu, natomiast powiem jedno. .potworek super, a papiery obłędnie pokroiłaś :)Ściskam serdecznie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja trzymam kciuki za Twoją niespodziankę i juz się nie mogę doczekać jej, tutaj na blogu, natomiast powiem jedno. .potworek super, a papiery obłędnie pokroiłaś :)Ściskam serdecznie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm ,niebawem będzie bo nie czekałam do wieczora żeby powstało ...zrobiłam w międzyczasie czekając na Kolędę :)

      Usuń
  3. karteczka patchworkowa wyszła Ci uroczo
    cokolwiek nowego zaczniesz działać to ja wiem, jako pierwsza zgaduje prawidłowo:) wiem że będzie to cudowne:)
    Kolędę już miałam w zeszłym tygodniu
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki są piękne, myślę, że może to ... jakiś fajny Box nam szykujesz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do boxu dopiero się przymierzam i planuję go zamówić bo czuję że jeszcze nie czas na taki wyczyn :)

      Usuń
  5. Basiu karteczki mają swój urok, więc hmmm dek robisz, karteczkami się bawisz, wiersze piszesz, hmm czyżby przyszedł czas na maszynę;) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu hm..niestety z maszyną mam coś wspólnego gdyż mój pierwszy zawód to krawcowa hi hi hi ..jednak z igłą ,szydełkiem i drutami jest mi baaaaaaaaaaaardzo nie po drodze...od zawsze chciałam iść na pielęgniarstwo ale szkoła była oddalona od domu dość daleko i Rodzice nie pozwolili :( .Wtedy koleżanka namówiła mnie na szkołę odzieżową bo swojego czasu bardzo lubiłam rysować ołówkiem stroje ,suknie ślubne ,balowe itd lecz niestety szkoła odziezowa to głownie szycie z którym okropnie się męczyłam .Szkołę skończyłam i dopiero potem zaczęłam spełniać swoje marzenia a na igły do dziś patrzę z boku ...więc szycie odpada ...

      Usuń
  6. Piękna karteczka !!!
    Róże to chyba faktycznie Twoje klimaty ;)
    a propozycja patchworkowa bardzo ciekawa.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. obie karteczki urodziwe...
    i co możesz zacząć robić ? hm... może szydełko pójdzie w ruch ? albo decu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety igły i wszystko co iglane już w przedbiegach odpada :)

      Usuń
  8. Karteczki są piękne. Jak nie igły i druty to może papierowa wiklina ???

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje karteczki bardzo mi się podobają, może zaczniesz robić biżuterię?

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie widzę, że zaczynasz tuszować brzegi coraz ładniejsze te Twoje karteczki i tak myślę, że przeszła pora na eksploding box-a :) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Karteczka wygląda bardzo romantycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne te karteczki ,obie.Co do zgadywanki to może jak ja za porcelankę się weźmiesz haha
    POzdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna karteczka, śliczne róże i kolorystyka:) zgadywać nie będę bo możliwości jest sporo zatem poczekam aż się pochwalisz:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj Basiu. Karteczki są prześliczne jak zawsze . Cieszę się że przesyłka doszła i spowodowała uśmiech. Może spróbujesz papierowej wikliny lub origami ?? Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  15. karteczka cudna, co do zgadywanki miałam powiedzieć ze na drutach będziesz robic:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne karteczki; takie wiosenne i optymistyczne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne karteczki Basiu. Są takie subtelne i delikatne no i zaczynają być "charakterystyczne".
    Ja też lubię próbować nowych technik. Trudno zgadywać ale może to będzie masa solna?
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń