GRY

wtorek, 26 kwietnia 2016

I ślubnie i na roczek .

Witam .
Dziś wpadam z dwoma karteczkami na dwie uroczystości ,które odbędą się tego samego dnia .
Takie dwa w jednym :)
Ślub i roczek :)
I oto karteczki :)




A na koniec oczywiście pyszne smoothie :)
Tym razem zużyciem mleczka kokosowego .
Smakuje wspaniale :)
- puszka mleczka kokosowego
-jabłka
-banany 
-mandarynki lub pomarańcze
-łyżka miodu gryczanego .




Specjalnie do koktajli zakupiłam takie fajne słoiczki z uszkiem i ze słomką :)
Fajnie i estetycznie to wygląda .


Na zakończenie tradycyjnie mój ulubiony Pan Szpinak :)



 A jeśli ktoś nie gustuje w koktajlach to częstujecie się domowym pączkami równie pysznymi jak smoothie :)


Pozdrawiam cieplutko bo za oknem wietrznie i zimno :(



* życzenia i napisy z bloga Joli


16 komentarzy:

  1. Kiedyś to się nazywały musztardówki, potem się wyrzucało, bo to obciach, teraz moda na nie ;) karteczki śliczne :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te słoiczki !! A wygląda bardzo smakowicie. Karteczki są bardzo fajne .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, karteczki piękne. Ślubna taka romantyczna... I jak fajnie przeplotłaś wstążeczkę w tej na roczek, na której misio kusi tortem, zupełnie jak Ty swoimi przepisami:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu, przepraszam, dopiero gdy kliknęłam "opublikuj", uświadomiłam sobie, że w poprzednim komentarzu "przechrzciłam" Cię na Anię. Proszę o wybaczenie mego roztargnienia i jeszcze raz serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczki piękne, ale dla mnie łasucha- pączki nr !

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie i smakowicie. Szklaneczki są super. Pozdrawiam !!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. to ja łapię się za szpinak;
    karteczki ładniutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczki przeurocze, te kwiatuszki świetnie się prezentują. Smakowicie wygląda koktajl. ten pierwszy już tez wypróbowałam, rewelacja i niebo w "gębie". Pozdrawiam i dziękuje z za przepisy

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne i pełne radości karteczki.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kartki!!! A koktajle:) wyglądają smakowicie, chyba zrobię sobie któryś...szpinakowy:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne kartki a na roczek dodatkowo taka słodziutka! no a koktajle- wyglądają bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń