GRY

czwartek, 3 listopada 2016

Bombki .

Witam cieplutko lecz z zakatarzonym nosem i bolącym gardłem .
Ten chwilowy stan jednak nie przeszkodzi mi w pokazaniu kolejnych świątecznych karteczek .
Dziś tradycyjna forma -bombka .










Ażurowe bombki zakupiłam u Goi TU.
Od pierwszej chwili kiedy zobaczyłam te wzorki od razu mi się spodobały i zakupiłam kilka kompletów .
Dziś pokazuję pierwsze tego typu w moim wykonaniu .
Na dziś to tyle .
Myślę ,że najbliższe posty zdominuje temat świąteczny.
Z przyjemnością oglądam i podziwiam również Wasze cudeńka .
Pozdrawiam cieplutko i zapraszam już po następną porcję bombek :)

11 komentarzy:

  1. Basieńko, przede wszystkim życzę zdrówka. A karteczki - bombeczki są cudowne i wprost budzą tęsknotę za świętami.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te kartki bombki i praktyczne,bo mogą zawisnąć na choince :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo piękne, już czuję święta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne karteczki zrobiłaś..SUPER...

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne sa te ażurowe bombki , dzięki za linka ide pooglądać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna produkcja :) Fajne te bombki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O jakie śliczności :) Ile to pracy trzeba w takie cudeńka :) Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne, ja planuję zrobić karteczki bombki ale jak na razie jeszcze się nie wzięłam;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Same cudeńka :)) a te karteczki w kształcie kól śnieżnych obłędne!

    OdpowiedzUsuń