GRY

poniedziałek, 29 września 2014

2 w 1 .

Witam ,jak zwykle bardzo serdecznie :)
Moi stali bywalcy wiedzą już,że od kilku dni sobie kartkuję i powiem szczerze ,ze sprawia mi to coraz większą radość ale też chęć do tego by wycinać ,układać ,kleić itd...
Ostatnio to moje ulubione zajęcie ...dla pytających odpowiadam - o decu nie zapomniałam i niebawem pokażę coś w tej kwestii :))

Dziś znów mam wolne i dlatego udało mi się poczynić aż dwie karteczki :)
Jedną z okazji 18-tych urodzin na ,które się niedługo wybieramy a w zaproszeniu jest zaznaczone by na pokład samolotu zabrać coś żółto fioletowego więc ja zabiorę ową karteczkę z życzeniami i fioletowo żółtego anioła :)
Druga karteczka też na użytek własny gdyż w mojej rodzinie i wśród znajomych czekamy na przyjście na świat trzech maluszków płci męskiej :)))

Zobaczcie sami :)





Ach ...przyznam się szczerze ,że kartka dla maluszka bardzo ale to bardzo mnie dziś jakoś tak rozmarzyła ?
Przywołała wspomnienia kiedy to moje dzieci były takimi maluszkami ...
Mimo wszystko tak jakoś mi teraz jest ...hm...w sumie nie wiem jak to określić :)





13 komentarzy:

  1. Wspaniałe karteczki, oj Basiu, rozkręcasz się, a Twój stan karteczkowy niech Ci służy:D

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne karteczki Ci wyszły, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki śliczne , a ta dla maluszka wyjątkowa. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach jaka urocza karteczka - rajstopki! W dzisiejszych czasach to można robić cuda, tyle ciekawych rzeczy i technik w około, tylko wybierać! Basiu, gratuluję coraz więcej karteczek robisz. Ta na osiemnastkę też fajna! Buziaczki zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie karteczki bardzo ładne. Karteczka dla bobaska w takim kształcie słodka.
    MIłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super Ci to Basiu wychodzi, karteczkuj dalej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wena w tobie wielka i pomysłów wiele .
    Wspaniałe karteczki !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne, te małe portki, rozkręcasz się na całego:)) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczki świetne :) A spodenki po prostu rozwaliły mnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń