GRY

czwartek, 2 października 2014

Wróciła polska złota jesień ...

Witam dziś słonecznie jak w tytule posta .
Dziś po trudnych i szarych dniach znów wróciła do nas piękna ,polska złota jesień.
Cieszę się bardzo z tego powodu gdyż ostatnie dni był dla mnie jakieś słabsze ,może nawet nieco smutniejsze ...ale tak to już w tym naszym życiu bywa ,że nie każdy dzień jest kolorowy .
Wczoraj nawiedzały mnie różne myśli z powodu pewnej smutnej sytuacji rodzinnej .
Nie mogąc sobie poradzić z tymi natrętnymi myślami usiadłam sobie w moim kąciku i stworzyłam dwie kartki .Fajne jest to ,że mam czym zająć myśli ,że im się nie poddaję .
Wiem że mam swoją odskocznię od szarości i to naprawdę potrafi zdziałać cuda .

Zrobiłam kartkę dla koleżanki w związku z Jej 40-tymi urodzinami :)



A potem tak dla zabicia czasu zrobiłam kolejną w sumie to tak sobie jeszcze bez okazji i bez przeznaczenia dla konkretnej osoby ,ale w sumie podoba mi się ta kartka choć nigdy jakoś nie przepadałam za niebieskim kolorem ale to połączenie akurat podoba mi się :)





Muszę się przyznać ,że myślałam sobie ,że to kartkowanie nie wciągnie mnie za bardzo gdyż zawsze myślałam że to docinanie ,klejenie itd to nie dla mnie gdyż brak mi cierpliwości .
Jednak przyjemność jaką czerpię z tych chwil spędzonych nad kartkami jest taka dla mnie magiczna .
Zaczęłam nawet zaglądać do sklepów craftowych i wiecie co?-wszystko mi się tam podoba począwszy od zestawu do pergamano kończąc na zestawie Flower Soft :)))


No nic ...czas pomyśleć o obiedzie .
Moja rodzinka dziś sobie życzy Chłopski Garnek :)

Zatem pozdrawiam wszystkich gorąco i życzę miłego dnia :))

ps.ogromnie dziękuję za wszystkie miłe słowa pod moimi postami kartkowymi ...
sprawiacie mi tym ogromną radość :)))


13 komentarzy:

  1. kartki super, bardzo ładnie wychodzą i nie mów że brak Ci cierpliwości, bo musisz ją mieć skoro je robisz, ja jestem mało cierpliwą osobą i wymiękłam na samym początku zanim dokończyłam pierwszą kartkę:D:D, a zaciekawiłaś mnie bardzo tym chłopskim garnkiem, zdradzisz co to ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chłopski garnek to takie danie jednogarnkowe ala bigos :)
      do tego można kupic taką gotową przyprawę typu Pomysł na ....
      jest w dwóch wersjach z makaronem i z kapustą ..my wolimy ten z kapustą ..
      potzrba kiełbaskę ,pieczarki ,cebulę ,kapustę ,paprykę czerwoną .
      kiełbaske podsmarzyć a reszte składników pokuładać w garnku a na wierz wrzucić ziemniaki w kostkę i zalać rozrobionym pomysłem na ....
      my bardzo to lubimy :)))

      Usuń
  2. Kartki ładne, narobiłaś mi ochoty na chłopski garnek :D
    Pozdrawiam
    lesia-rekodzielo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Najładniejsze to te właśnie, które powstają spontanicznie... ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie " karteczkujesz" Basiu, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. A u mnie po chwilowym przejaśnieniu znowu deszcz:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne karteczki, bardzo ładne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super karteczki, mnie cos oststnio weny brakuje . A jak się cos zrobi z rozpędu to zawsze wychodzi najlepiej . Przyda sie napewno juz niedługo i będzie jak znalazł.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Tworzenie to najlepszy lek na stres i złe dni , można odpłynąć i znależć się w innym świecie. Karteczki piękne , podziwiam.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie karteczki są piękne !!!
    No to wciągnęło Cię kartkowanie na dobre ;)
    Powodzenia życzę!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie Basiu:) bardzo mi się podobają Twoje karteczki:)

    OdpowiedzUsuń