GRY

czwartek, 5 lutego 2015

Dla słodkiej Dziewczynki & odwiedziny :)

Witajcie !!!
Czas pędzi jak oszalały a ja wciąż uparci go gonię .
Niedawno był poniedziałek a dziś już z sumie czwartkowe popołudnie eh ...
Ostatni czas jest wypełniony po brzegi ,ale zrobiłam sobie kawkę i wpadam tu by chwilę odpocząć a przy okazji pokazać karteczkę dla słodkiej Damy ,która wczoraj obchodziła 2 urodzinki .
Byliśmy na kawce i wróciliśmy późno a dziś z rana odwiedził mnie tzn przyjechał na "służbę " mój Chrześniak :)
Czułam się dziś jak niania ,ale jak tu nie niańczyć takiego uroczego Maluszka ...ach :)
Kiedy moje Dzieci były male uwielbiałam całować Je po maleńkich stopkach a dziś miałam okazję przypomnieć sobie te wyjątkowe chwile .
Pomimo uporczywego bólu głowy  Filipek mi przyniósł dziś radości .
Nakarmiłam Go ,przebrałam ,wycałowałam ,utuliłam ...:)



A teraz przedstawiam już karteczkę :)




No nic .
Post napisany ,kawa prawie wypita więc trzeba brać się do pracy .
Kolejne solniaczki czekają na nadanie im barw .
Notes i przepiśnik czekają na wykończenie ...ach ...
Myślę ,że już niebawem czas zacząć myśleć o karteczkach wielkanocnych .
Pozdrawiam serdecznie i biegnę ,może jeszcze raz dogonię dzisiejszy ranek :)

* grafika na karteczce pobrana z sieci .

17 komentarzy:

  1. Urocza karteczka, Basiu :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna karteczka, ale te dwa pierwsze zdjęcia są najpiękniejsze

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu! jak bardzo kochasz dzieci a one Ciebie widać gołym okiem na zdjęciach. Twoje karteczki też Cię bardzo kochają , bo coraz piękniej wychodzą. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. karteczka piękna, ale maluszek bardzo Ci "pasuje" o ile mogę tak powiedziec

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka, no a maluszek...słodziutki, ja swoje jeszcze małe całuje po stópkach, choć już ma 5 lat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój najmłodszy ma 11 lat i nadstawia czółko żeby Go cmoknąć :)

      Usuń
  6. Przyjemnie przypomnieć sobie te słodkie chwile. Piękne zdjęcie . Karteczka ekstra. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Filipek to prawdziwy słodziak :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodkie Wasze zdjęcie. Ja też uwielbiałam całować takie małe stópki:)
    Karteczka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie Cię rozumiem Basiu, sama też uwielbiam całować maleńkie stópki. Moja wnusia ma 7 miesięcy i patrząc na nią wspominam z sentymentem własne dzieci.
    Karteczka wyszła prześlicznie, idealna dla małej damy.
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne maleństwo. Ach kiedy to było jak moi synowie tacy byli.
    Bardzo ładna karteczka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Karteczka słodka jak te zdjęcia z dzieciątkiem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za wskazowkę....trafilam nareszcie i juz Cię nie zgubię.Podziwiam Twój rozwój twórczy...:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocza karteczka !!!!
    Idealna dla małej dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. słodka karteczka, tak samo jak maluszek:) ja uwielbiam całować mojego maluszka po szyjce a gdy mam okazję to po nagich stópkach, kolankach i brzuszku:)

    OdpowiedzUsuń