GRY

czwartek, 23 października 2014

Bombkowa przyjemność !!!!

Witam !!!
Za oknem wciąż szaro buro .
Zdaje się ,że piękna polska złota jesień już odchodzi .
Ponieważ dziś jestem w domu to postanowiłam sprawić sobie radość dla duszy .
Zasiadłam z filiżanką kawy w moim kąciku i ...










....zupełnie oszalałam jeśli idzie o pierwsze w moim życiu własnoręcznie zrobione kartki świąteczne....
Bardzo ale to bardzo się cieszę ,że w tym roku będę mogła obdarować moich bliskich i znajomych takimi kartkami z duszą ...
Ach ...czy może być coś piękniejszego ?
Chwile spędzone przy tych tworkach -bezcenne !!!!
Prawdę mówiąc u mnie stoi już cała armia świątecznych kartek ale post byłby za długi więc kolejne pokażę niebawem :))))
Pozdrawiam cieplutko!!!

26 komentarzy:

  1. Bardzo miło jest zostać obdarowanym własnoręcznie zrobionymi prezentami, więc jestem pewna, że wszyscy się ucieszą:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) lubię święta, bombki i tę całą atmosferę, ale przeraża mnie, że to już znów mija kolejny rok. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu! piękne bombki, takie prawdziwie świąteczne, bogato zdobione. Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu, kolejne piękno wyskoczyło spod Twoich rąk!

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu, znam to uczucie, kiedy po raz pierwszy obdarowywałam moich bliskich i przyjaciół, własnoręcznie zrobionymi karteczkami. Prawdziwy odlot... A radość z obdarowywania i obdarowanych bezcenna <3 <3 <3 Pozdrawiam ze słonecznego i ciepłego dziś Grantham

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadziu dziękuję za te cieple pozdrowienia bo dziś i u mnie słoneczko świeci :)))

      Usuń
  6. kartki super, na początku pomyślałam że bombki zrobiłaś

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne karteczki:) Widzę, że wciągnęło Cię na całego:)

    OdpowiedzUsuń
  8. faktycznie coraz więcej karteczek u Ciebie, ale fajnie, jeśli sprawia Ci to przyjemność to się cieszę że trafiłaś do zakręconych papierem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz rację..nic nie może być piękniejszego od własnoręcznie robionych świątecznych kartek!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kartki, też uważam , ze takie ręcznie robione są super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Karteczki są piękne Basiu !!!
    Mkniesz w scrapbooking i to z jakim zapałem i cudownymi pracami.
    Powodzenia w dalszym tworzeniu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne karteczki, świetny miałaś na nie pomysł, a realizacja fantastyczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Karteczki są przepiękne:) Zostaję u Ciebie na dłużej bo tworzysz śliczne rzeczy. Pozdrawiam i zapraszam do siebie pasjegosienki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń