GRY

środa, 8 października 2014

Ciąg dalszy lepienia z malowaniem.


Witam gorąco !
Dziś mam do pokazania kolejnego aniołka z pewnej zaczarowanej partii lepianek.
Ponieważ bardzo mi się podoba ten aniołek stwierdziłam ,że obdarujemy nim pewną Panią Kingę ,która od 10-ciu lat jest Logopedą naszego syna ,który nosi aparaty słuchowe .
Żeby było ładniej aniołka nakleiłam w ramce i tym samym moim zdaniem wyszedł fajny stojący prezent.
Dorobiłam też kartkę ,na której napiszę podziękowanie dla owej Pani za ten szmat czasu .
Mój syn nosi aparaty słuchowe odkąd skończył trzy latka i kiedy zaczął je nosić mówił tylko mama i baba a dziś może jeszcze nie zawsze poprawnie stylistycznie ale mówi ,można się z Nim dogadać ,chodzi do normalnej szkoły i to napawa mnie taką dumą ....ach ...
Kuba jest teraz w okresie dojrzewania i głos Mu się zmienia ,można powiedzieć że skrzeczy i nawet pięknie potrafi wypowiadać niecenzuralne słowa za co bardzo gonię !!!!







Mam nadzieję ,ze Pani Kindze spodoba się radosny aniołek :)


 ...a nieskromnie się pochwalę ,że kwiatek ,który  zdobi kartkę wykonałam sama korzystając z kursiku u Eli17.


16 komentarzy:

  1. Witaj Basiu, jesteś godna podziwu. Tworzysz bez przerwy śliczne rzeczy:) Uroczy aniołek, kiedyś też dużo lepiłam z masy solnej:) W tej chwili tylko ogród i ogród! Karteczka też fajna, a kursik na kwiatuszka odwiedzę. Pozdrowienia poranne ślę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, masz duże sukcesy, Twoje prace ogląda się z wielką przyjemnością:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniołek spodoba sie na pewno, karteczka sliczna i uściski dla Kubusia, mój syn w dzieciństwie bardzo chorował na uszy, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. uroczy aniołek, pani doktor na pewno się ucieszy z takiego upominku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. spodoba się tym bardziej że to prezent od serca

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozwijaj się kochana, bo idzie Ci super, do tego wspaniałe sukcesy, Twoje prace ogląda się z przyjemnośćią jak to napisała Basia. Tak więc myślę, że pani Kinga będzie zachwycona:).Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki naładowany pozytywną energią ten aniołek, człowiek mimowolnie się uśmiecha kiedy się na niego patrzy:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniały prezent Basiu, na pewno się spodoba pani Kindze:) świetnie Ci idzie Basiu, Twoje prace są coraz piękniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podglądanie innych jest bardzo pomocne, może i ja się zarażę Twoimi Aniołkami i sama zacznę lepić. Aniołek z pewnością się spodoba, a kartka z kwiatuszkami pięknie się prezentuje. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo radosny ten aniołek i śliczna kartka.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny i sympatyczny podarunek , pani logopeda powinna docenić Twoją pracę. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Na tych tworkach z masy solnej kompletnie się nie znam, ale zauważyłam tam śliczne różyczki na dole sukienki.
    Karteczka jest urocza , a kwiatuszek genialny , musze zerknąć do tego kursiku !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Uroczy aniołek! Z pewnością sprawi radość.Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Rozwijasz się w ekspresowym tempie !!!
    Piękny kolejny aniołek oraz wspaniała karteczka. :)

    OdpowiedzUsuń