GRY

sobota, 18 października 2014

Od koloru do wyboru .



Witam w sobotnie popołudnie .
U mnie w domu pachnie dziś sałatką warzywną ,galantyną drobiową i czekoladą .
Wpadłam tu z filiżanką kawy by chwilkę odpocząć i żeby pokazać moje ostatnie tworki kartkowe:)

Bardzo ale to bardzo lubię motyw serca i tak mi się spodobały drewniane wycinanki że aż kilka ich zdobi pierwszą z kartek :))




Kolejna to taka wariacja mona by powiedzieć kolorystyczna ale mnie się podoba :)
Przy okazji tworzenia tej kartki odkryłam ,że mój dom pełny jest tzw przydasi :)




I ostatnia ,która jak dla mnie jest bardzo elegancka .
Brak mi jeszcze w moim kąciku odpowiednich stempelków ,których można użyć do zrobienia napisu okolicznościowego i ponieważ ta propozycja takowego nie posiada więc stała się kartką uniwersalną :)
Jeśli idzie o słowo uniwersalne to jest ono u mnie obecne dość często z powodu butów mojej Córki .
Wybrała się z koleżanką na zakupy i miała sobie kupić płaskie buty ,po chwili zadzwoniła do mnie że przymierza takie uniwersalne buty ,które Jej zdaniem pasują i do spodni i do spódniczki i zapytała czy może takie kupić .
Kiedy usłyszałam uniwersalne zgodziłam się ale rozczarowałam się kiedy Marta wróciła z tymi butami bo są to wysokie koturny ..ba ,bardzo wysokie ...pomyślałam sobie wtedy ,że w sumie dla każdego uniwersalizm może oznaczać coś zupełnie innego .
Oczywiście Córka co jakiś czas zakłada te buty i kiedy wraca i narzeka ,że nogi bolą przypominam Jej to słowo i Ona zawsze mówi ha ha ha a mi wesoło :))

No ale już dość tego gadania ,przedstawiam ostatnią w tym poście kartkę UNIWERSALNĄ :)


Ostatnio zakochałam się w szklanych kwiatkach i ozdóbkach i na pewno tego typu akcenty będą się pojawiać w moim kartkowaniu :)



Życzę wszystkim pięknego weekendu :)))

21 komentarzy:

  1. Coraz piękniejsze karteczki Ci wychodzą Basiu !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu- piękne i eleganckie karteczki. Poproszę o jedną na wymianę, ale to już po moim powrocie z UK. :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. niezwykle mi miło Jadziu :)
    naprawdę chciałabyś moją karteczkę ?z największą przyjemności :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale karteczki, cudne kolorz, do tego piekne dodatki.Pozdrawiam.Basiu, rozwijasz sie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace, masz wyczucie do karteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartki piekne, a słowo uniwersalny w zestawieniu z rozmiarem mnie drażni, bo ciuch wtedy zawsze za mały!!!!!1

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdemu z osobna ślicznie dziękuję za tak urocze słowa ,które rozbudzają we mnie coraz większy kartkowy apetyt ...ach ..marzą mi się cudne kartki ale jeszcze kompletuję małymi kroczkami swój "warsztacik ":)))))
    najchętniej nawet teraz bym siadła i bym coś porobiła :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawzajem:) Piękne prace:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. każda ma swój atut
    ja też nie lubię konotacji słowa uniwersalny,
    bo jak cos jest do wszystkiego to zwykle jest do niczego

    ( nie dotyczy kartek! ;-D )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to też prawda:))
      witam w moich progach i zapraszam częściej:)

      Usuń
  10. Fantastyczne karteczki. Cudownie,że taką masz wenę.Realizuj marzenia... :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odkryłam to w sobie niedawno i sprawia mi to wielką radość :)

      Usuń
  11. bardzo podobają mi się Twoje karteczki, brawo!

    OdpowiedzUsuń
  12. ale szalejesz :) czyżby nowa pasja wkroczyła w Twoje życie :) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń