GRY

niedziela, 26 października 2014

Elegancko ?

Witam w niedzielne przed południe !!!
Robiąc zdjęcia kartek ,które pokażę poniżej nasunęła mi się pewna refleksja.
Otóż jakiś czas temu zarzekałam się ,że kartkować nie będę a dziś zdałam sobie sprawę z tego jak bardzo się myliłam.
Kartkowanie wciąga mnie bez reszty a co za tym idzie skromnie powiększam swoje zbiory skrapkowe ,zakupiłam dziurkacze ozdobne i kilka stempli i wciąż chcę więcej !!!
Czasem sama łapię się na tym że mój głód artystyczny jest nieokiełznany .
Zapraszam do obejrzenia tego co powstało u mnie wczoraj :)






Pozdrawiam i życzę miłej i pięknej niedzieli :)


17 komentarzy:

  1. No takie są skutki "uboczne" twórczości. "apetyt rośnie w miarę jedzenia" i tak to się człowiek zatowarowuje a to kolejnym dziurkaczem, a to foremką, a to serwetką, im więcej technik tym więcej rzeczy, ale na szczęście wiele technik może wykorzystywać te same przybory (to takie moje usprawiedliwienie przy każdych zakupach) ;-) Karteczki śliczne:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kartki:0kolejny raz sprawdza się powiedzenie "nigdy nie mów nigdy":):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartkuj, kartkuj!!! Śliczne! ja też czasem lubię coś stworzyć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze kartki, fantastynczy pomysł na ta ze ściętym rogiem, muszę kiedys spróbować! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli nie jesteś wyjątkiem- każdą bowiem z nas, scraperek, papier wciągał z dnia na dzień, bez reszty... Karteczki piękne, a ta zaokrąglona szczególnie mnie zachwyciła- ciekawe wywinięcie pod bukietem ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo romantyczne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak się coś lubi to nie można nad tym zapanować:) Jak tam córka w szkole? Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dokładnie znam to uczucie, im dłużej pracuję z papierem tym bardziej jestem w nim zakochana. Karteczki są śliczne i zrobione z dużym poczuciem estetyki. Zdecydowanie powinnaś kontynuować swoją pasję.
    Miło mi że dopisałaś się do moich obserwatorów. Ja też z przyjemnością zostanę u Ciebie na dłużej.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Co ja mogę napisać....wspaniałe karteczki i cieszę się, że tak CIę karteczkowanie wciągnęło Oby tak dalej!!! Trzymam mocno, mocno kciuki..
    :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzisz Basiu , nie mów nigdy nigdy ..... jest prawda w tym powiedzonku . Karteczki przecudne i ten głód artystyczny niech trwa nieustannie !!!!! Buziaki .

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne karteczki:) warto działać jeśli powstają z tego takie prace:)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak to mówią nigdy nie mów nigdy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartkowanie jest bardzo ładne w Twoim wykonaniu, więc warto :-).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczności, podziwiam. Nawet nie umiem pomysleć jak to sie robi, a Ty takie cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na twórczego głoda nie ma rady:) Ale dobrze, że go masz bo powstają śliczne karteczki! Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  16. No i tak to właśnie jest z tymi karteczkami, że wciągają bez reszty....
    Karteczki piękne :)

    OdpowiedzUsuń