GRY

piątek, 3 października 2014

Szkatułka.


Witam ciepło i z promykami słonka :)
Miło ,że dziś znów jesień raczy nas słonkiem a co za tym idzie zapowiada się piękny dzień .
Dziś przychodzę ze szkatułką ,którą zrobiłam wczoraj na prezent na 18-ste urodziny .
Chciałam żeby była wyjątkowa ale czy taka jest oceńcie sami proszę :)




Zakupiłam też na tę okoliczność Anielinkę u Ani w ulubionych kolorach Aleksandry .
Mam nadzieję ,że prezent będzie trafiony i że się będzie podobał nowej właściciele :)
Zrobiłam też do tego kartkę  z życzeniami ,ale ta już pokazywałam w innym poście .
Musze powiedzieć ,że mnie się podoba taki prezent choć bardzo jestem ciekawa jakie Wy macie zdanie goście drodzy .
Czy wolicie dostawać prezenty wykonane własnoręcznie ?
Ja bardzo lubię bo za sprawą takiego podarunku dostaje się nie tylko jakąś rzecz ręcznie wykonaną ale dostaje się też cząstkę serca autora danego tworu ,
odrobinę pasji a to przecież jest najpiękniejsze :)
Pozdrawiam wszystkich życząc miłego ,ciepłego i słonecznego weekendu:))




21 komentarzy:

  1. Ja zdecydowanie wolę takie prezenty. To zaszczyt dostać czyjś kawałek siebie,poświęcony czas i włożone serce. Aniołek Ani i Twoje prace stanowić będą bez dwóch zdań fantastyczny podarek:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest naprawdę prześliczna i wyjątkowa i pomieści różne skarby!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezenty własnoręcznie wykonane mają swoją duszę i kawałek serca...A wiec o to chodzi:)) A Ty zrobiłaś je przepięknie!!

    OdpowiedzUsuń
  4. skrzynka cudna, powinna się spodobać, w końcy poświęciałaś jej swój czas i swoje serce, a to chyba więcej niż zakupy

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna, a w zestawieniu jeszcze piękniejsza ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkatułka urocza i z pewnościa spodoba się solenizantce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. tak Basienko wszyscy mają rację i znam cię jednak trochę więc nie będe tu powielać - powiem tylko że znalazłąś samą siebie w twym hobby które tak pieczołowicie pielęgnujesz - tzrymaj tak dalej - buziaki ślę Maria

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezent wspaniały przygotowałaś . Dla mnie wlasnoręcznie wykonany jest najlepszy ale czy dla Aleksandry też to nie wiem . Myślę że doceni Twoje piękne rękodzieło. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna skrzyneczka, bardzo ładnie ozdobiona. Taki prezent nie może się nie spodobać ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prezenty wykonane przez kogoś są najpiękniejszymi prezentami !!!
    Nie ma nic cenniejszego jak czyjeś dzieła i do tego robione z myślą o danej osobie!!.
    Prezencik jest piękny !! Wspaniale się spisałaś.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna ta twoja szkatułka ;) Wiadomo, prezent robiony własnoręcznie jest najlepszy i niepowtarzalny .

    OdpowiedzUsuń
  12. Prezent będzie się bardzo podobał, ślicznie wszystko wykonałaś.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała szkatułka, pełna uroku, na pewno spodoba się obdarowanej. Pięknie :))
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  14. "...ale dostaje się też cząstkę serca autora..." Pięknie Basiu to napisałaś :)) Szkatułka jest wyjątkowa!! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja zdecydowanie wole prezenty wlasnoreczne bo nie tylko sa piekne , ale jest w nich dusza .. tak wlasnie od Ciebie obrazki i deseczka maja dusze w soboe i zawsze jak na nie patrze wspominam CIebie BAsienko :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna szkatułka ;-) Ja byłabym zachwycona takim prezentem ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Prezent na pewno się spodoba:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne prezenty wykonałaś Basiu:)

    OdpowiedzUsuń