GRY

piątek, 24 października 2014

Największe cuda...


...przychodzą zawsze w małych paczuszkach :)
Witam dziś niezwykle słodko i uroczo .
W mojej rodzinie i wśród znajomych w tym roku rodzi się dużo Maluszków .
Wszystkie nowe Słodziaki są płci męskiej i te które lada chwila przyjdą na świat to też chłopcy .
Aby pogratulować rodzicom narodzin syna zrobiłam karteczkę w kolorach chłopięcych ...




... jednak tak się rozmarzyłam i sięgnęłam po mój ulubiony róż i tak sobie ,bez okazji zrobiłam i różową karteczkę ....
może się kiedyś,komuś przyda :)


Pozdrawiam słodko i życzę równie słodkiego i uroczego weekendu :)

19 komentarzy:

  1. Basiu, naprawdę słodkie:-)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki- dobrze, Basiu, że sięgasz też po ulubione kolorki- takie prace wykonywane spontanicznie są niezwykle urocze... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie ładne, ale mnie też ciągnie do róż, więc...druga jeszcze piękniejsza:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe wykrojniki i motyw dziurkacza, karteczki " słodziaki", pozdrawiam i życzę może następnego udanego wypadu z rodzinką.

    OdpowiedzUsuń