GRY

wtorek, 14 października 2014

Urodzinowo :)

Witam !!!
Niestety pogoda za oknem nie rozpieszcza.
U mnie jest szaro i bardzo mgliście i dlatego głowa leci i energia się gdzieś ulotniła albo po prostu zginęła w tej mgle.
Dla rozjaśnienia i dla nadania temu porankowi radosnych barw przedstawiam kartkę w urodzinowym klimacie :)







I jak Wam się podoba ?
Mam nadzieję ,że czujecie tą wiosenną radość ,fruwające motyle ,pachnące świeże kwiaty na łące ...ach ,ja chcę do lata biec ....
Mimo wszystko miłego dzionka życzę kochani i gorąco pozdrawiam :)

12 komentarzy:

  1. Powiało słońcem i zaoachem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. cudna kartka i taka wesoła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ileż w niej optymizmu ;) Piękna Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna wspaniałość !!!
    A jak zapachniało kwiatami ... taki ciepły klimacik stworzyłaś.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna wiosenna karteczka, życzę Ci pogodnego słonecznego nieba , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna, wesoła kartka! Piękne rzeczy tworzysz. Deski kuchenne zachwycają- wspaniałe pomysły, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesoło się zrobiło, bardzo ładna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zapachniało wiosną w ten jesienny bury dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna:) U mnie też pogoda się pogorszyła:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna ta motylkowa karteczka, Choc niby jesień mam u mnie mtylki fruwaja nad Marcinikem jak by to wiosna była. A u Ciebie tez wiosennie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Niedawno narzekaliśmy na upały ..... jak ten czas zleciał. Piękne , energetyczne kolory !!! od razu jest weselej. Pozdrawiam Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezmiernie urokliwa karteczka.
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń