GRY

środa, 22 października 2014

Piernikowa kartka :)

Witam cieplutko :)
Za oknem znów deszcz i szaro buro ale ja postaram się rozwiać te chmury :)
Otóż wczoraj pierwszy raz w sezonie kupiłam do kawy pierniczki z nadzieniem ,takie na luz w glazurze :)
Odkąd tylko poznałam smak piernika są to moje ulubione smakołyki :))))
Po powrocie długo nie mogłam zasnąć więc usiadłam sobie z herbatką w moim kąciku ,zapaliłam kominek zapachowy cynamonowy i odpłynęłam do świata piernikowych westchnień i tak oto powstała taka karteczka :)))





I jak Wam się podoba pierwsza w moim życiu własnoręcznie zrobiona kartka świąteczna ?
Mnie się podoba ,jest trochę śmieszna ,apetyczna i przypomina o zbliżającym się cudownym czasie świątecznym :))
Życzę miłego dzionka i pędzę do pracy :)

17 komentarzy:

  1. Podoba się i to bardzo.Tym wpisem przypomniałaś mi o piernikowych szaleństwach,które co roku pieczemy z rodzinką .Czas pomalutku o tym pomyśleć ,bo już w listopadzie to obowiązkowo będziemy się za to zabierać .
    Pozdrawiam cieplutku i słonka życzę ,którego dziś podobno nie uświadczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, genialnie, słodko i bardzo świątecznie. Świetny pomysł na niebanalna kartkę!

    OdpowiedzUsuń
  3. taki ciastek fajny :) super pomysł

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam pierniki:) a Twój jest do schrupania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wczoraj wspomniałam sobie o piernikach,a dziś widzę u Ciebie pierwszego.Świetny pomysł!Schrupałabym,tak lubię :) Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny pierniczek, kolorowy tylko do schrupania. Śliczna karteczka i super napis z życzeniami. Pozdrawiam cieplutko, u mnie pada i wiatr zrzuca ostatnie liście kasztanowca przed domem. Oj, chyba się też skuszę na ciacho, może i mnie jakieś nadchnienie ogarnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluś ciasteczka świetnie poprawiają nastrój :))))

      Usuń
  7. Bardzo mi się podoba Twój piernikowy ludzik! :)) pierniki to moje najulubieńsze słodycze, ależ sobie ochoty narobiłam tymi odwiedzinami! :))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu, jest rewelacyjna !!!
    Pięknie Ci wyszła !!!
    Szkoda tylko, że tego pierniczka zjeść się nie da ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mi bardzo się podoba a co do miłości do pierników, to jest nas 2

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo sądząc po komentarzach to jest nas więcej miłośniczek piernikowego szaleństwa:)

      Usuń
  10. Inspiracje są wszędzie, świetna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń