GRY

poniedziałek, 27 stycznia 2014

Anielska kuchnia

Witajcie drodzy goście.
Weekend ,który minął był moim pierwszym całkowicie wolnym weekendem od dłuższego czasu,więc byłam bardzo uradowana .
W sobotę zrobiłam ciasto" 3 bit",
miryndę domową no i oczywiście oddałam się mojej nowej pasji czyli decu .
Na warsztat trafiły puszki od kawy ,które od jakiegoś czasu nosiły statut - być albo nie być .
Dałam im ostatnią szansę i postanowiłam na nich dokonać metamorfozy :)



Zdjęcia poniżej przedstawiają  jak owe puszeczki prezentują się w meblach :)




I jeszcze raz widok wszystkich trzech :)


Ciekawa jestem co myślicie o moich poczynaniach ?
Jak dla mnie puszeczki wyszły ok i póki co zostają w mojej kuchni na dłużej .
Teraz przyglądam  się białym krzesłom ,które też jakby straciły swój blask .
Tylko mój maż prosił aby krzesełka nie były z motywem Aniołów bo już dość dużo jest ich w naszym domu.
Wybór padł na słoneczniki :)
Pozdrawiam cieplutko bo za oknem znów zimno :)

ps.czy Wam też tak trudno idzie fotografowanie lakierowanych prac  ?

11 komentarzy:

  1. cudne puszki:) bardzo mi się Basiu podobają:) sielsko-anielsko u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ;-) Też miałam "zapędy" na meble, ale póki co się powstrzymałam. Teściowa kupiła sobie nowy stół z krzesłami do kuchni, więc stary z kompletem taboretów możemy zabrać. Będzie pobielony i ozdobiony decu, ale dopiero w wakacje, gdy będzie można to zrobić na działce:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super ,już nie mogę się doczekać aż je pokażesz :)
      pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  3. Wspaniałe puszki, gratuluję Basiu. Bardzo fajny anielski klimat. A co do krzeseł i metamorfozy- trzymam kciuki za słonecznikowe krzesełka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu rozwijasz się - porywcza jesteś już krzesłą w planie tzrymam kciuki a anielskie słoiczki są piękne Marii

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł z "rafaelkami". Też muszę coś pokombinować z puszkami, bo tyle ich mam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam "rafaelki" mam je nawet wyszywane krzyżykiem i wyglądają uroczo:)

      Usuń
  6. Fajnie Ci wyszły Rafaelki i dobrze, że dodałaś koronkę konturówkę fajny dały efekt:) pozdrawiam serdecznie Monika:)

    OdpowiedzUsuń