GRY

czwartek, 13 listopada 2014

Black & white .

Witam cieplutko:)

Posta zacznę od podania informacji - otóż zadałam zagadkę ile aniołków było na zdjęciu ?
Najbliżej poprawnej odpowiedzi była Agnieszka ze Starej Pracowni .
Agnieszka obstawiła że było ich 36 a prawidłowa odpowiedź to -37 sztuk aniołków (ten gdzie na jednej zawieszce są dwa aniołki liczone jako jeden ).
Agnieszko zgodnie z obietnicą proszę Cię żebyś mi napisała w jakim kolorze mają do Ciebie przyfrunąć te stworzonka :)
Agnieszko dla Ciebie wyjątkowo muszę się postarać gdyż jesteś dla mnie Mistrzynią razem z Oliwią,Edytą  i Anią jeśli idzie o masę solną więc to poniekąd dla mnie wyzwanie :))))))
Postaram się aby paczuszka dotarła do Ciebie na Mikołaja gdyż od 20 listopada muszę na kilka dni zawiesić blogi z powodu zabiegu .

A teraz przedstawię szkatułeczkę z Marylin ,która miała być czarno biała .
Tak na szybko udało mi się zrobić dwa zdjęcia i aparat się rozładował a pudełeczko już trafiło do nowego domu ,ale obejrzeć coś się da .
Oto ona ....



Pozdrawiam gorąco i lecę do mojego kącika bo na malowanie czeka sterta aniołków ...chyba ze 100 sztuk .
Następnym razem je pokażę :)))

17 komentarzy:

  1. Hura:-) ale szczęściara ze mnie:-) Nawet nie wiesz Basieńko jak się cieszę:-) Jakby Mikołaj przyszedł wcześniej:-) Co do aniołków pozostawiam Ci zupełną dowolność, niech serce artysty działa bez ograniczeń:-) U mnie też stos ozdóbek czeka na malowanie, ale teraz mała przerwa;-) Bardzo Ci dziękuję:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. SUPER, SUPER, SUPER, SUPER...100 sztuk ANiołów....To już wiem, czemu tak cichusio u Ciebie. BASIU, super!:D Czekam na TWOJE aniołki!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pudełeczko !!
    Ładnie wygląda z Marylin.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A odnośnie zabiegu- mam nadzieję, że wszystko ułoży się idealnie, dużo zdrówka Basiu:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna szkatułka, miłego malowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam nadzieję, że skoro napisałaś zabieg to będzie to mało inwazyjne i nic poważnego, zdrowia, dużo zdrowia, a teraz po pierwsze
    skrzyneczka piękna oj piękna
    drugie "zazdraszam " Agnieszce aniołków, są śliczne, kurcze szczęściara umie liczyć

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłego malowania ;) Szkatułka wspaniała

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje Agnieszko :)
    Szkatułka jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. szkatułka rewelacja ale zabiegiem mnie zamartwiłąś bardzo - trzymam kciuki kochana - buziaki śle Marii i pamiętaj wszystko będzie dobrze

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna szkatułka! trzymam kciuki za zabieg!! zdrówka Basieńko!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna szkatuła , Marylin śliczna , ponadczasowa. Gratuluję koleżance i miłej pracy twórczej Basiu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze raz liczyłam i nie doliczyłam sie 37:):):) brawo matematyka:)
    Gratuluje Zwyciężczyni:)
    a szkatułka cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapewniam że jest 37 ponieważ te które nie mieściły się na chmurce stoją obok i tak jest jeden na drugim i prawie go nie widać ale jest jako sztuka:)

      Usuń
    2. dla pewności napiszę tak -czerownych aniołków było 14 + zielone 5 +różowe 6
      +wrzosowe 5 +miętowe 5
      + pomarańczowe 2 = 37 sztuk :)

      Usuń
  13. Jejku Basieńko co Ty?
    ja nie w ramach reklamacji to napisałam :)
    żartowałam że taki ze mnie matematyk :)
    wiedziałam ze są podstępnie ukryte i zrobiłaś to znakomicie :)
    aż mi głupio ze mnie odebrałaś na wspak ja tak dla żartów:)
    Pozdrawiam serdecznie:)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu napisałam to wyjaśnienie bo lubi e kiedy wszystko jest jasne :))))
      ale ponawiam swoją propozycję :)))))
      AAAAA dziś u mnie był kurier z paczuszką od Ciebie :))))))))

      Usuń