GRY

poniedziałek, 10 listopada 2014

Różowe ,turkusowe i wrzosowe :)

Witam !!!
Dziś przedstawię ostatnie figurki choinkowe .
Podzieliłam je na serie kolorystyczne .
Najładniejsze wybiorę i przekażę na kiermasz świąteczny którego celem będzie zbieranie pieniążków na paczki świąteczne dla dzieci ,które po kilka miesięcy przebywają na oddziale hematologicznym .
Niebawem będę lepić kolejne cudaczki .Zamówiłam kilka przydatnych rzeczy i wykrawaczy więc mam nadzieję ,ze kolejne cudaczki będą bardziej ozdobne .
Zapraszam do obejrzenia :)
Pierwsze w kolejce ustawiły się wrzosowe :)


Drugie turkusowe :)


Trzecie różowe -moje ulubione :)


I zostały dwa ,króre pomalowałam na pomarańczowo :)


A tak wyglądają wszystkie razem ,które cieszą moje oczy .

UWAGA!!!!

Kto pierwszy prawidłowo się doliczy ile ich tu jest dostanie ode mnie sześć aniołków choinkowych w wybranym przez siebie kolorze :)
Postaram się nagrodę wysłać z początkiem grudnia z następnej partii lepianek :)
To taka zabawa dla Was za to ,że od kilku postów oglądacie moje cudaki a ja po woli staję się monotematyczna i obiecuję następny post z......


Pozdrawiam ciepło i lecę do kuchni ukręcić biały mak bo u mnie pachnie już ciasto drożdżowe .
Jutro zapraszam na pyszne ,poznańskie ,marcińskie rogale:)))))

10 komentarzy:

  1. Ja widzę 33 sztuki (bo z przodu dwa aniołki są chyba jako jedna zawieszka, inaczej byłoby ich 34) nie wiem czy dobrze policzyłam, ale warto było spróbować:-) Wszystkie wesołe i z pozytywna energią, właśnie taka powinna stanowić ozdobę świątecznego drzewka, buziaki Basieńko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz widzę 36;-) ostatnia próba i się poddaję;-)

      Usuń
  2. haha7 razy liczyłam i mi wyszło 35:D Oczopląsu można dostać:Dsprytnie poukrywałaś je:D Haha, ale są mega piękne!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chyba widzę 35 uśmiechniętych buziaków :)
    ale 1 buziak jest lekko schowany pod kokardką i nie bardzo wiem czy to skrzydło czy główka tam wystaje:)
    Stawiam na 35 :):)
    A rogala takiego poznańskiego....mniam, mniam, marzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Basiu się rozwijasz, aniołki cudne powodzenia na kiermaszu. Co do zagadki to policzyłam, że jest ich 30.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. 31 szt?... Uwielbiam te Twoje aniołki, są słodziutkie <3 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. oooo za pierwszym razem wyszło mi 31 ale za drugim 39:D:D: obstawiam 39:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaczęłam liczyć i dostałam oczopląsu , osoby powyżej zapewne zgadły. Prawdziwa Basiu u Ciebie manufaktura . Dzięki że poszerzyłaś moją wiedzę o białym maku . Udanych rogali i smacznego dla całej rodzinki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciężko się doliczyć, ile ich jest, ale są cudowne. Wszystkie inne. te niemalowane również. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń